"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." (Albert Einstein)

Thursday, March 06, 2008

Tag of Atinnapay


Hello everyboody! Nope, I didn't become a real-life modern-day Rip Van Winkle, but my old PC did a Van Winkle. After a long hiatus from the blogging world, first let me greet you happy birthday, happy thanksgiving, happy Christmas, happy new year, happy Chinese new year, happy Valentine's day,... Good thing, before my next happy boithday, I was finally able to revive this blog. Anyhoo, the "magazine cover" below (of another cute niece) is a result of Atinnapay's tag to Cacof & Yoyang (my three krang-krang "not numerically" old prends). I liked it too much so I joined in. Isn't she cute?! Before you think otherwise, she's not the baby on my last entry... Nope, it didn't take me eight years to update this blog, although it kinda feels like that. :)

7 comments:

cacofonix said...

bads baka naman every 2 years ang update ng revival na yan ha?

glad to know bong is doing well by God's grace....

much as your pretty niece looks ultra adorable sa pic, madaya ang tag mo noh kse the criterion is your own pic on the mag....so you'd better deliver accdng. to the rules!:)

Joy to the World said...

Badads, san picture mo? Pag di mo yan nilagyan, gagawan ko mag picture yung pagsasayaw mo sa Boracay, sige ka! Tapos, ilalagay ko sa You Tube :)

Kala ko sa birthday mo pa ulit ma-update itong blog mo eh. Buti naman at nagbago ka na, early ka na ng konti, he he

scanns said...

cacofifay, glad to see you here, kahit sobrang tagal (di naman pa 2 yrs) bago ko na-update. :) maraming salamat sa prayers nyo for my bro. And we praise & thank God for miraculously saving & healing him.

ultra-adorable nga ang bulilit 'no...parang nage-emote pa. :) kaya nga sya ang nilagay ko sa mag kasi "adorable" hehe..

scanns said...

Joyangsky, natutuwa akong dumalaw ka pa rin kahit "di ko agad" na-update. :) maraming salamat din for your prayers for his healing.

as i told cacofif, mas mabuti na yang edition ng mag, ang kyut di ba?! hehe :)

Atinna said...

e bakit, adorable ka rin naman ah! dali , lagay mo na rin pekchur mo titdaday. daya mo ah.

scanns said...

hello atinafay, kumusta ka na? nice to see you here. :) salamat, pero ar yu reely syur? sige baka magtakbuhan kayo pag nilagay ko pikchur ko, hehe..

Joy to the World said...

Badads, ano ba naman itong blog mo? wala man lang update, hay naku! manang-mana ka sa kin, magbago ka na kasi Happy New Year na!!!